Ka-chinggg

Sunday, September 30, 2012

Batuk berterusan..

Eza batuk dah seminggu lebih.. memula try jugak cara tradisional.. tapi xjalan.. last2 cari ubat batuk jugak.. Alhamdulillah.. Dah hilang..

Tup tup.. masa buat kerja kayu baru-baru ni dilanda sekali lagi batuk sebab terpaksa bermain dengan habuk.. adoii.. makan ubat batuk pon dah tak jalan.. nampak gaya kena p klinik la p amek antibiotik.. dah dekat seminggu.. bahaya kan... huhuhu..

ihsan : google

notakaki: doa-doa kan eza cepat sembuh.. boleh cepat membalas kunjungan teman2 blogger.. hilang terus mood nak bw sebab batuk ni.. huhuhu

24 comments:

  1. kena makan ubat. batuk neh tau saja laaaa menyakitkan huhuhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. da la sekolah arini.. nampak gaya kena minta balik la.. rehat kat umah.. huhu... disebabkan kelas form3 arini akak gagahkan diri mai la.. tp nmpak2 macam tak berjaya ja..

      Delete
  2. Kalau kita yang batuk... kita buat ringan aje kan... cuba anak yg batuk... risau....

    nasihat OKje Miza... gi le klinik sian nanti anak jangkit pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tu la kan..kalau anak yg batuk, cepat je g amek ubat.. kalo mama dia, lambat2 je.. huhuhu...

      notakaki:eza dgr nasihat OKje.. japg memang nak g klinik..sian kat anak lak kalo berjangkit... viruss.. hehehe

      Delete
  3. mg cpt sihat..batuk mmg buat rasa tak selesa

    ReplyDelete
  4. yeke.. siannya.. semoga cepat sembuh ya sis. Makan ubat konsisten. :)

    ReplyDelete
  5. Normal sekarang ni...kalau batuk mesti lama..

    ReplyDelete
  6. Semoga cepat sembuh. Minum air suam banyak2 ya.

    ReplyDelete
  7. Batuk nie kalau dah menyerang memang payah nak sembuh..

    ReplyDelete
  8. Ok eza..get well soon...and dah boleh komen ni kira oklah tu...

    ReplyDelete
  9. siannya... moga cpt sembuh.... bila batuk mulalah xselesa kan..

    ReplyDelete
  10. moga cepat sembuh
    seop pun x sihat.. demam, selsema dan batuk.. adus. huhu

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat sembuh. Lebih baik ke klinik pakar kerana dah 1 minggu.

    ReplyDelete
  12. alahai...sbr yer eza....smga cpt sembuh....bnyk2 mnum air masak yer...

    ReplyDelete
  13. mungkin dan musim agaknya... dengan cuaca pun tak menentu.. arap dipermudahkan kesihatan itu yer... semoga cepat sembuh eza...

    ReplyDelete
  14. Samalah kita, moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  15. kalau ikut petua orang tua, minum air kelapa pandan.selawat byk2 pastu minum.mohon disembuhkan dari penyakit :)

    ReplyDelete
  16. Dah sihat ke belum ni?.. Petua minum madu sama lemon la.. Get well soon.

    ReplyDelete