Ka-chinggg

Sunday, September 30, 2012

Batuk berterusan..

Eza batuk dah seminggu lebih.. memula try jugak cara tradisional.. tapi xjalan.. last2 cari ubat batuk jugak.. Alhamdulillah.. Dah hilang..

Tup tup.. masa buat kerja kayu baru-baru ni dilanda sekali lagi batuk sebab terpaksa bermain dengan habuk.. adoii.. makan ubat batuk pon dah tak jalan.. nampak gaya kena p klinik la p amek antibiotik.. dah dekat seminggu.. bahaya kan... huhuhu..

ihsan : google

notakaki: doa-doa kan eza cepat sembuh.. boleh cepat membalas kunjungan teman2 blogger.. hilang terus mood nak bw sebab batuk ni.. huhuhu

24 comments:

Sue PeLik said...

kena makan ubat. batuk neh tau saja laaaa menyakitkan huhuhuu

eza miza said...

tu la.. da la sekolah arini.. nampak gaya kena minta balik la.. rehat kat umah.. huhu... disebabkan kelas form3 arini akak gagahkan diri mai la.. tp nmpak2 macam tak berjaya ja..

hainom OKje said...

Kalau kita yang batuk... kita buat ringan aje kan... cuba anak yg batuk... risau....

nasihat OKje Miza... gi le klinik sian nanti anak jangkit pulak..

eza miza said...

hehe.. tu la kan..kalau anak yg batuk, cepat je g amek ubat.. kalo mama dia, lambat2 je.. huhuhu...

notakaki:eza dgr nasihat OKje.. japg memang nak g klinik..sian kat anak lak kalo berjangkit... viruss.. hehehe

izan mama mia said...

mg cpt sihat..batuk mmg buat rasa tak selesa

Maria Menado~ said...

yeke.. siannya.. semoga cepat sembuh ya sis. Makan ubat konsisten. :)

Hanif Idrus said...

Normal sekarang ni...kalau batuk mesti lama..

Cikgu Ma said...

moga cepat sembuh...

Blogger Sabahan said...

Semoga cepat sembuh. Minum air suam banyak2 ya.

eza miza said...

thanx izan...memang betul2 xselesa

eza miza said...

thanx dear... Aminnn

Kakzakie said...

Batuk nie kalau dah menyerang memang payah nak sembuh..

Eca Dwinky Asha said...

bykkn minum air kak :)
get well soon

Raudzah Zahari said...

Ok eza..get well soon...and dah boleh komen ni kira oklah tu...

IntaNBerliaN said...

siannya... moga cpt sembuh.... bila batuk mulalah xselesa kan..

Sop said...

moga cepat sembuh
seop pun x sihat.. demam, selsema dan batuk.. adus. huhu

Mummy Akmar said...

Semoga cepat sembuh. Lebih baik ke klinik pakar kerana dah 1 minggu.

tirahzairi said...

alahai...sbr yer eza....smga cpt sembuh....bnyk2 mnum air masak yer...

irsah imihar said...

mungkin dan musim agaknya... dengan cuaca pun tak menentu.. arap dipermudahkan kesihatan itu yer... semoga cepat sembuh eza...

luke said...

Samalah kita, moga cepat sembuh.

sal ya said...

take care ye...

Elly Othman said...

kalau ikut petua orang tua, minum air kelapa pandan.selawat byk2 pastu minum.mohon disembuhkan dari penyakit :)

miz ruha said...

moga cepat sembuh~~

NUR said...

Dah sihat ke belum ni?.. Petua minum madu sama lemon la.. Get well soon.